Slachtemarathon | Stichting Noordzeeziekte

15 juni 2024

"Wy spylden, samen mei Harmonie Weidum, twa kear trije kertier en wisselden ôf mei in oar korps. Dit diene wy ûnder lieding fan dirigint Ria Fennema. Ûs repertoire wie fleurig. In oantal stikken dy wy spylden wiene: Caroline, Feel It Still en Europapa.
De ôfrûne wiken hawwe wy ús ynset foar Stichting Noordzeeziekte. Tanksij jimme hawwe wy mar leafst €400 kinne ophelje! Mochtest do no noch net hawwe doneert, en wolsto dit noch wol. Dat kin noch! De aksje ferrint oer 13 dagen.

Harmonie Weidum, tige tank foar de moaie en noflike gearwurking. Wy meie grutsk wéze op ús optreden!

-

Wat hebben wij gisteren tijdens de Slachte Marathon een leuk optreden neer mogen zetten! Wij speelden, samen met Harmonie Weidum, twee keer drie kwartier en wisselden af met een ander korps. Dit deden wij onder leiding van dirigent Ria Fennema. Ons repertoire was fleurig. Een aantal stukken die wij speelden waren: sweet caroline, feel it still en Europapa.

De afgelopen weken hebben wij ons ingezet voor stichting noordzeeziekte. Dankzij jullie hebben wij maar liefst €400 opgehaald! Mocht je nou nog niet hebben gedoneerd, en wil je dit nog wel. Dat kan nog steeds! De inzamelingsactie eindigt over 13 dagen.

Harmonie Weidum, bedankt voor de mooie en fijne samenwerking. We mogen trots zijn op ons optreden!"