Harmonie Weidum & Sponsorkliks

1 februari 2019

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan jouw sponsordoel, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jouw sponsordoel ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Wehkamp, Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar uw sponsordoel. En nogmaals, het kost jou niets extra!

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert jouw vereniging hier direct van!
Ga naar Sponsorkliks.nl, kies Muziekvereniging Harmonie Weidum en bestel bij de winkel die bij jou past!