Harmonie Weidum & Conference of the Birds

16 mei 2018

Mei troch dielname fan ús leden oan Conference of the Birds kinne wy as muzykferiening ek profitearje fan dit bysûndere projekt. Troch kaarten te keapjen en by de bestelling in koade yn te fieren, giet der mar leafst €7,50 de kaart nei Harmonie Weidum!

Kaarten bestelle mei in koade dochst sa:
Keapje kaarten fia 2018.vanplan.nl en fier de aksjekoade yn, dêrnei kinst oanjaan in part fan de kaartpriis te donearjen oan Harmonie Weidum.
De unieke korpscode van Harmonie Weidum is: WeidumCOTB18
"Lokale muziekkorpsen zijn van onschatbare waarde. Ze behoren tot het culturele erfgoed van dorpen en steden. Daarom gaat een deel van de kaartopbrengst van Conference of the Birds naar de deelnemende korpsen."

Wolst miskien sels noch meidwaan?
It giet om 2 repetysjes en 6 foarstellings, opjaan kin noch oant en mei 15 juny: www.conferenceofthebirds.nl/hafabra/#aanmelden