Sprookjes&Fantasie in Sneek

17 februari 2015

Sprookjes & Fantasie

Zondagmiddag 8 maart a.s. speelt het harmonieorkest in de Noorderkerkzaal van het Cultuur Kwartier Sneek. Om 14.30 uur kan je met je ouders, opa en oma, broer en zus, oom en tante, buurman en buurvrouw genieten van een prachtig concert. Deze middag staat in het teken van sprookjes en fantasie. Velen kennen Aladdin, Belle en het Beest, Loch Ness en de Hobbits. Bekende melodieën hieruit zullen door de 55 leden van Harmonieorkest Euphonia Wommels onder leiding van Rolf Verbeek, ten gehore wordengebracht. Het concert is toegankelijk voor jong en oud en begint om 14.30 uur. Kaarten à € 7.50 (kinderen t/m 12 jaar gratis) zijn in de voorverkoop verkrijgbaar bij Echte Bakker Posthuma in Wommels, Bolsward, Sneek en Scharnegoutum of bij de leden van het harmonieorkest. Alles wordt die middag verteld en aan elkaar gepraat door Wendelien Kloosterman. Kom op tijd, want het aantal zitplaatsen is beperkt.